Головна

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНСІЮ!!

Деталі

vacancyРегіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області оголошує про вакансію на посаду «начальник відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку».

 

  

 

 

 

 

Функціональні обов’язки:

  • забезпечення планово-фінансової роботи, управління бюджетними коштами у межах установлених бюджетних призначень, ефективного та цільового використання коштів загального та спеціального фонду державного бюджету регіонального центру та підпорядкованих йому місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги;
  • забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складення фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітності регіонального та місцевих центрів;
  • забезпечення укладання, припинення дії контрактів/договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
  • забезпечення оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу за укладеними контрактами/договорами;
  • надання методичної та практичної допомоги місцевим центрам, що підпорядковані регіональному центру, з питань організації планово-фінансової роботи, укладання, припинення дії контрактів/договорів, оплати послуг та відшкодування витрат адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.

Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:

  • вільно володіє державною мовою;
  • має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня. Вища освіта за спеціальністю у галузі знань «Облік і аудит» є перевагою;
  • має стаж роботи не менш як три роки. Досвід роботи у бюджетних установах є перевагою;
  • має навички роботи на комп'ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
  • має досвід роботи з бухгалтерським ПЗ «Парус» та «1С»(версія 8.0-8.3);
  • спроможна до ефективної усної та письмової комунікації;
  • має аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  • володіє організаторськими здібностями, високою загальною культурою, є комунікабельною, товариською тощо;
  • є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою.

Досвід роботи на керівних посадах та/або в системі надання безоплатної правової допомоги є перевагою.

Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно надіслати на адресу office.kherson@legalaid.ks.ua своє резюме. За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено на інтерв'ю.

Призначення на посаду відбуватиметься відповідно до законодавства про працю України.


Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні!

   
   
kc
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
feedback
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorumy
   
ATO
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

318317
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
729
1321
8046
258959
32280
34282
318317

Ваш IP: 54.225.26.154
Час: 2017-09-23 21:06:08
   
© 2014-2017 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове