Головна

Моніторинговий візит до Херсонського місцевого центру

Деталі

021 грудня начальник відділу моніторингу Регіонального центру Світлана Ребриста з моніторинговим візитом побувала в Херсонському місцевому центрі з надання БВПД, під час якого було виконано декілька задач.

Будь-який моніторинг вирішує комплекс задач, одна з головних – це спостереження. У нашому випадку – це спостереження за діяльністю установ системи БПД, оцінка їх стану і прогноз розвитку.

Начальник відділу моніторингу Світлана Ребриста провела в Херсонському місцевому центрі 1планове моніторингове спостереження за такими напрямками: здійснення представництва у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; взаємодія з іншими суб´єктами надання безоплатної первинної правової допомоги; проведення правопросвітницької роботи та участь у реалізації ґрантових проектів.

2Під час візиту фахівець Регіонального центру спостерігала та аналізувала якість надання консультацій з питань  виконання судових рішень та оформлення клієнтів для надання БВПД, які проводили начальник відділу правової інформації та консультацій Фелікс Шмиголь та його заступниця Карина Цимбал, після чого відбулось інтерв´ювання-консультування з питань трудового, соціального права та пенсійного забезпечення.

Усі рекомендації та поради щодо поліпшення роботи центру були озвучені під час наради, яку провела фахівець з моніторингу.

3

Директор Херсонського місцевого центру Денис Милокостий поділився з колегами новиною: на виконання попередніх моніторингових рекомендацій закуплено веб-камери для обладнання онлайн-зв´язком Олешківського та Білозерського бюро правової допомоги.

За словами Дениса Леонідовича, зараз вивчаються технічні можливості шкіл Олешківського та Білозерського районів та розробляється тематика вебінарів як одного із способів організації консультувань населення онлайн.

Під час наради також обговорювались результати дослідження «Таємний клієнт», яке було проведене 30.11.2017 року. Суть полягала в тому, що клієнт, незважаючи на те, що консультування, яке тривало 40 хв., включало в себе питання трудового права, пенсійного забезпечення і соціального захисту, відмовився надати свої персональні дані.  

Ця нестандартна ситуація викликала жваве обговорення, під час якого працівники висловлювали свої міркування та пропозиції, зокрема, щодо  порядку можливого фіксування таких клієнтів у відповідному журналі або шляхом складання акту про відмову надання персональних даних, оскільки на цього клієнта був витрачений робочий час та енергія працівників.

Світлана Ребриста разом з фахівцями центру вивчила зміст анкет зі скриньок «Для відгуків», обговоривши результати анкетування та шляхи налагодження зворотного зв´язку з клієнтом.

Крім того, фахівець з моніторингу звернула увагу на стенди, на яких представлені інформаційні буклети з актуальних правових питань.

4 5

6Але головне, що привернуло увагу працівника РЦ, – стаціонарна кнопка виклику фахівців, якою облаштований Херсонський місцевий центр. Це забезпечить людям з обмеженими можливостями доступність до закладів системи БПД.

Враховуючи, що наступний рік в Україні оголошено роком реалізації правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!», Світлана Ребриста порадила керівнику Херсонського місцевого центру скористатись позитивним досвідом Каховського та Голопристанського місцевих центрів щодо створення правових циклів-всеобучів для населення, а також активніше використовувати площадку обласного радіо, на якому РЦ започатковано цикл правопросвітницьких передач за участі працівників бюро області.

Друга частина моніторингового спостереження була присвячена методично-консультативній роботі, яку провели директор РЦ Марина Єлисєєва та Світлана Ребриста.

7

Начальник відділу представництва Ірина Маєвська, яка працює на займаній посаді нетривалий час, отримала необхідні рекомендації щодо забезпечення якості роботи місцевого центру в цьому напрямку. Задля цього необхідно, насамперед, зробити аналіз причин відмови судом у задоволенні позовів центру в інтересах клієнта, часткового їх задоволення або залишення без розгляду. Обговорюючи ці питання, Ірина Маєвська, своєю чергою, поділилась власним баченням та пропозиціями з цього приводу.

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

992393
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
274
1442
5040
933956
20157
46681
992393

Ваш IP: 3.80.85.76
Час: 2018-12-13 04:08:57
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове