Uvaga newsКоординаційний центр з надання правової допомоги запрошує адвокатів, які залучені до надання безоплатної вторинної правової допомоги, взяти участь у тренінгах з розвитку навичок роботи (soft skills) з вразливими групами клієнтів, які відбудуться протягом липня-вересня 2018 року.

Навчання проводиться за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Детальніше...
   

Головна

Результати моніторингу та планування на 2018-й рік

Деталі

1Саме ці питання були внесені до порядку денного останнього у цьому році засідання керівної ради директорів місцевих центрів, яке пройшло 26 грудня в Регіональному центрі з надання БВПД у Херсонській області.

Засідання пройшло під головуванням директора Регіонального центру з надання БВПД Марини Єлисєєвої за участі секретаря керівної ради Микити Дацюка, начальника відділу моніторингу Світлани Ребристої та керівників місцевих центрів - Марини ГрушиІрини КебиРуслана Полякова та Дениса Милокостого.

Начальник відділу моніторингу Світлана Ребриста ознайомила присутніх з  результатами моніторингових спостережень за діяльністю Каховського та Херсонського місцевих центрів.

Говорячи про налагодження зворотного зв´язку в місцевих центрах та бюро правової допомоги, Світлана Ребриста зупинилась на анкетах опитування зі скриньок «Для відгуків» та дослідженні «Таємний клієнт», яке було проведене 30.11.2017 року в Херсонському МЦ. Суть полягала в тому, що клієнт, незважаючи на те, що консультування тривало 40 хв. і включало питання трудового права, пенсійного забезпечення і соціального захисту, відмовився надати свої персональні дані. 

Після обговорення та знаходження шляхів вирішення проблеми, Світлана Ребриста відзначила, що моніторингові рекомендації щодо організації консультувань населення онлайн вищезгаданими центрами враховуються у роботі. Мова йде про закуплені веб-камери, вивчення технічних  можливостей шкіл та бібліотек відповідних районів, розроблення тематики вебінарів.

Не оминуло уваги фахівця з моніторингу й питання навчання працівників та використання прямих ефірів на обласному радіо й телебаченні для формування бажаної суспільної думки про систему БПД в цілому та місцеві центри зокрема.2

Світлана Ребриста повідомила, що спільно з відділом комунікацій забезпечено участь працівників центрів та бюро правової допомоги на обласному радіо філії ПАТ НСТУ «Херсонська регіональна дирекція «Скіфія».

Друга частина засідання була присвячена плануванню на наступний рік. Марина Єлисєєва підкреслила важливість цього процесу, зазначивши, що планування - оптимальний розподіл ресурсів для досягнення поставленої мети.

Також керівник Регіонального центру проаналізувала надіслані плани роботи на наступний рік, висловила  зауваження та побажання по окремих питаннях й надала рекомендації.

3

По завершенні Марина Ігорівна привітала колег з Новим роком та побажала міцного здоров´я, натхнення, здійснення всіх планів, мрій, найзаповітніших бажань і щоб удача була вірною супутницею весь 2018-й рік. 

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

732871
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
455
1249
1704
681260
19753
50520
732871

Ваш IP: 54.81.195.140
Час: 2018-07-17 06:52:58
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове