Головна

Представлено підсумки роботи системи БПД у 2017 році

Деталі

30.01.2018 minjust 330 січня у Мін’юсті відзвітували про результати роботи у 2017 році. Участь у відповідній прес-конференції взяли Міністр юстиції Павло Петренко, перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька, заступник Міністра юстиції Олена Сукманова та Світлана Глущенко, а також в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

За словами очільника Мін’юсту, головними напрямками роботи відомства минулого року стали захист прав громадян та бізнесу, а також розвиток сучасних сервісів. За його словами, було завершено розбудову повноцінної системи безоплатної правової допомоги, яку визнано однією з найкращих у світі.

«Нині в усіх куточках країни діє 551 точка доступу до безоплатної правової допомоги. Майже 880 тисяч українців звернулися до наших центрів та бюро за допомогою чи телефоном єдиного контакт – центру за консультацією. Сьогодні майже 8 000 000 українців мають право на отримання безоплатної правової допомоги», - зазначив він.

30.01.2018 minjust 2

Керівник Координаційного центру з надання правової допомоги більш детально розповів по діяльність системи безоплатної правової допомоги в Україні минулого року.

Так, майже 660 тис. звернень безпосередньо до центрів та бюро правової допомоги зафіксовано минулого року. Як повідомив Олексій Бонюк, це в понад півтора рази більше, ніж у попередньому році. За його словами, «це свідчить про запит громадян на таку допомогу, а також про довіру до системи з їх сторони».

30.01.2018 minjust 4

Оператори єдиного контактного-центру системи надання безоплатної правової допомоги (цілодобовий номер 0 800 213 103прийняли понад 156 тис. дзвінків. Крім того минулоріч відкрито офіс контакт-центру у Сумах, який спеціалізується на наданні правових консультацій. За півроку роботи цього офісу була надано понад 22 тис. правових консультацій.

У 2017 році фахівці та фахівчині центрів та бюро правової допомоги забезпечили роботу 2567 дистанційних пунктів доступ до правової допомоги, а також понад 10 тис. виїздів мобільних консультаційних пунктів.

«Це вкрай важливо для тих людей, які самостійно з тих чи інших причин, чи маючи певні особливі потреби, не можуть дістатися до центів самостійно», - зазначив Олексій Бонюк.

«Серед пріоритетів нашої роботи у нинішньому році – посилення правових можливостей громад, а також підвищення якості надання безоплатної правової допомоги. Зокрема, через удосконалення діючої системи управління якістю, запровадження офісів громадського захисника та інституту наставництва, та відкриття сучасних комунікативних платформ у 5-ти найбільших містах. Наша мета – забезпечити якісні послуги правової допомоги усім, хто її потребує», - Олексій Бонюк.

В.о. директора Координаційного центру подякував за співпрацю та допомогу у розвитку системи безоплатної правової допомоги і підтримки відповідних ініціатив Уряди США, Канади, Данії, Офіс Ради Європи в Україні та Міжнародний фонд «Відродження».

«Користуючись нагодою хотів би закликати громадян України: звертайтесь до центрів та бюро правової допомоги. Захищаймо права разом!», - Олексій Бонюк.

Переглянути презентацію


© За матеріалами Координаційного центру з надання правової допомоги

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

650920
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
556
493
3031
594426
32881
47060
650920

Ваш IP: 54.80.189.255
Час: 2018-05-24 10:59:15
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове