Увага! Тимчасові зміни в роботі Каховського місцевого центру з надання БВПД!

UvagaУВАГА!

17, 22 та 31 серпня 2018 року, з 8:00 до 16:00 за адресою Каховського місцевого центру з надання БВПД будуть проводитись  планові ремонтні роботи електричних мереж ПрАТ «ЕК «Херсонобленерго».

У зв'язку з цими технічними обставинами робота центру буде обмеженою.

   

Головна

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНСІЮ!!

Деталі

vacancyРегіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області оголошує про вакансію на посаду «начальник відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку».

  

  

 

 

 

 

Функціональні обов’язки:

  • забезпечення планово-фінансової роботи, управління бюджетними коштами у межах установлених бюджетних призначень, ефективного та цільового використання коштів загального та спеціального фонду державного бюджету регіонального центру та підпорядкованих йому місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги;
  • забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складення фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітності регіонального та місцевих центрів;
  • забезпечення укладання, припинення дії контрактів/договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
  • забезпечення оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу за укладеними контрактами/договорами;
  • надання методичної та практичної допомоги місцевим центрам, що підпорядковані регіональному центру, з питань організації планово-фінансової роботи, укладання, припинення дії контрактів/договорів, оплати послуг та відшкодування витрат адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.

Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:

  • вільно володіє державною мовою;
  • має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня. Вища освіта за спеціальністю у галузі знань «Облік і аудит» є перевагою;
  • має стаж роботи не менш як три роки. Досвід роботи у бюджетних установах є перевагою;
  • має навички роботи на комп'ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
  • має досвід роботи з бухгалтерським ПЗ «Парус» та «1С»(версія 8.0-8.3);
  • спроможна до ефективної усної та письмової комунікації;
  • має аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  • володіє організаторськими здібностями, високою загальною культурою, є комунікабельною, товариською тощо;
  • є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою.

Досвід роботи на керівних посадах та/або в системі надання безоплатної правової допомоги є перевагою.

Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно надіслати на адресу office.kherson@legalaid.ks.ua своє резюме. За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено на інтерв'ю.

Призначення на посаду відбуватиметься відповідно до законодавства про працю України.


Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні!

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats forum AAU
   

Кількість переглядів сайту  

787775
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
814
2487
14097
718668
34699
39958
787775

Ваш IP: 54.80.140.29
Час: 2018-08-19 07:10:09
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове