Головна

87 % українців готові звертатися до системи БПД – дослідження

Деталі

14.09 (4)87 % опитаних громадян, які знають про систему БПД, звернулися б за консультацією чи допомогою, якби виникла така необхідність. Це свідчить про високу довіру населення до сервісів системи та про якість надання правових послуг.

Про це зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк за підсумками презентації дослідження правових проблем та потреб громад, яку провів Київський міжнародний інститут соціології за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

«Система безоплатної правової допомоги та провайдери, з якими співпрацює Координаційний центр, зацікавлені в подібних дослідженнях як у джерелі інформації про індикатори, які демонструють прогрес у нашій спільній роботі. І в майбутньому система БПД планує приділяти ще більше уваги вимірюванню прогресу та ефективності тих проектів, якими ми займаємося», – наголосив Олексій Бонюк.

14.09 (5)

Завдяки постійному моніторингу і проведенню досліджень суспільної думки Мін‘юст має змогу вчасно реагувати на правові потреби українців і оперативно змінювати державну політику у цьому напрямі. Про це заявила заступник Міністра юстиції Іванна Смачило.

«Дослідження правових проблем та потреб українців є неоціненним матеріалом для формування ефективної правової політики держави. Такі дослідження є головним індикатором реальних потреб населення у сфері правового захисту. Вони дають можливість тримати руку на пульсі правових потреб громадян при формуванні і реалізації державної політики у правовій сфері», – наголосила заступник очільника Мін’юсту.

14.09 (6)

Вона звернула увагу на те, що майже половина опитаних (49 %) протягом останніх 3 років мали проблеми правового характеру і, відповідно, необхідність у їх вирішенні.

«Ці дані як ніщо інше підтверджують важливість і потрібність розвитку системи безоплатної правової допомоги Міністерства юстиції, завдяки якій всі громадяни можуть отримати консультацію та захист, а значить – отримати гарантований державою доступ до правосуддя», – підкреслила заступник Міністра юстиції.

За словами експерта Міжнародного фонду «Відродження» Романа Романова, спільна робота фонду з Міністерством юстиції щодо дослідження правових потреб українців – це дороговказ для багатьох інших державних органів.

«Це спроба подивитися на соціальну функцію юстиції через призму потреб людини, коли ми ставимо головним не доступний бюджет і наявні ресурси, а потреби громадян», – сказав він.

14.09 (1)

На його переконання, дуже важливо, що держава, з одного боку, взяла на себе відповідальність за забезпечення доступу громадян до правосуддя, а з іншого – не знизила ролі інших суб’єктів і розбудовує партнерство з недержавними організаціями.

«Це дуже важливі передумови, щоб рухатися далі з точки зору формування повноцінної державної політики в сфері доступу до правосуддя. Так само важлива у цьому сенсі реформа державного управління та створення у Міністерстві юстиції директоратів. Це – підстава говорити про управлінський ресурс, який може використовувати різну практику і брати дані з різних джерел для обґрунтування своїх рішень», – додав Роман Романов.

14.09 (2)

Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за цим посиланням:

https://issuu.com/irf_ua/docs/ukraine_justice_needs_2018


© За матеріалами Координаційного центру з надання правової допомоги

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

992406
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
287
1442
5053
933956
20170
46681
992406

Ваш IP: 3.80.85.76
Час: 2018-12-13 04:09:41
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове