Головна

Українці стали активніше захищати свої права

Деталі

04.10.2018    konsultatsii (3)Дедалі більше українців звертаються до системи безоплатної правової допомоги. Зростає як кількість звернень за правовими консультаціями, так і випадки представництва інтересів вразливих категорій у судах.

«Насамперед завдяки системі безоплатної правової допомоги кожен українець може проконсультуватися, як йому діяти у реальних життєвих ситуаціях: як стягнути з недобросовісного роботодавця належну заробітну плату чи захистити свої права як споживача, як оформити спадщину чи врегулювати спір щодо житла, болюче питання – як уникнути домашнього насильства і зберегти сім’ю та сотні інших,  – коментує директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк. – На сьогодні понад два мільйони українців уже переконалися, що безоплатна правова допомога – це якісно, доступно та вирішення правових проблем».

За весь період функціонування системи безоплатної правової допомоги понад 1 млн 360 тис. громадян звернулися до центрів та бюро правової допомогипонад 530 тис. дзвінків надійшлодо єдиного контакт-центру та майже 460 тис. осіб отримали захист у кримінальних провадженнях.

04.10.2018    konsultatsii (1)

Консультування громадян в Арцизькому місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Одещина)

04.10.2018    konsultatsii (2)

Консультування громадян у Першому запорізькому місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги (Запоріжжя)

При цьому статистика свідчить про стабільно позитивну тенденцію щодо зростання кількості звернень громадян.

За три квартали 2018 року кількість звернень за правовою допомогою зросла на 12 % порівняно з аналогічним періодом попереднього року – понад 466 тис. осіб та 416 тис. осіб відповідно.

bpdIII 2018

При цьому первинна правова допомога, право на яку мають усі без винятку українці, передбачає не лише надання правових консультацій, а й доступ до медіації, тобто можливість врегулювати спори шляхом переговорів, без звернення до суду. Крім того, за потреби фахівці системи допоможуть скласти заяву чи скаргу, зібрати та оформити необхідні документи.

Зросла і кількість вразливих категорій громадян, яким був призначений адвокат чи фахівець місцевого центру для представництва інтересів у суді, іншому державному органі, органі місцевого самоврядування, перед іншими особами. Потреба у такому виді допомоги зросла на 10 %, і якщо за 9 місяців 2017 року це було майже 51 тис. випадків, то цього року – майже 56 тис.

Відповідне зростання простежується і щодо ключових категорій осіб, які звернулися за захистом своїх прав: на 17 % зросла кількість звернень малозабезпечених українців, на 172 % дітей та на 54 % – внутрішньо переміщених осіб. Статистично це 36 641 порівняно з 31 229, 787 порівняно з 289 та 4 961 порівняно з 3218 осіб відповідно.

bpdIII 2018 2

Це свідчить, що українці дедалі частіше наважуються вирішувати у правовий спосіб ті проблеми, що інколи накопичувалися роками, оскільки бачать реальні можливості захистити свої права.

Сприяє цьому і реалізація загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».

Правові послуги адвокатів та працівників системи, які надають безоплатну правову допомогу, оплачує держава і вони безоплатні для громадян.


© За матеріалами Координаційного центру з надання правової допомоги

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

903152
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
12
1884
3514
846167
26919
52110
903152

Ваш IP: 54.80.87.166
Час: 2018-10-17 00:03:40
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове