Головна

Інформаційна кампанія #СтопБулінг триває

Деталі

130 жовтня фахівці Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області відвідали Херсонський ліцей журналістики, економіки та правознавства, де зустрілись з керівництвом та викладачами навчального закладу.

Під час робочої зустрічі начальник відділу Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області Олена Іпатенко обговорила з директором ліцею Іриною Едуардівною Завгородньою та заступником директора з навчально-виховної роботи Вікторією Леонідівною Дригваль спільні заходи, їх тематику. Мова йшла не тільки про лекції, правові години для учнів, семінари для вчителів, але й бесіди для батьків на такі болючі теми, як шкільний булінг, домашнє насильство, їх причини та наслідки і яка відповідальність наступає за їх вчинення.

2

Як діяти вчителям, якщо в класі є факти знущань, цькування або залякування дітей; що робити, коли батьки не сприймають зауваження, що їх діти агресори – з цього почала розмову з педколективом Олена Вікторівна та представила дві свої презентації «Шкільний булінг», які зможуть використовувати в роботі як вчителі молодшої, так і старшої школи.

Вона повідомила, що булінг – явище не нове, воно завжди існувало, але останнім часом стало більш помітним і на яке вже не можна не реагувати. «Соціальна структура булінгу має три складові, - зазначила фахівець системи БПД, - це агресор або булер, жертва та спостергіч, цим булінг відрізняється від конфлікту. Умовно кажучи, булінг - це театр, де все робиться на публіку. Якщо спостерігачі будуть підбурювати агресора, то це може призвести до більш тяжких наслідків, навіть до суїциду».

3Олена Вікторівна закликала вчителів бути уважнішими до дітей, які знаходиться в зоні ризику і можуть стати жертвами булінгу. Це діти із малозабезпечених сімей; діти внутрішньо переміщених осіб; діти, які чимось відрізняються від інших, а також сором’язливі й нетовариські діти.

«Якщо у 2016 році 89% українців вважали, що булінгу в Україні не існує і лише 11% визнавали цей факт, то через рік, як свідчать результати досліджень ЮНІСЕФ, 67% українських дітей сказали, що стикалися з булінгом, чверть із них безпосередньо зазнали цькувань, а 48% цих дітей нікому про це не розповідали», - навела сумну статистику Олена Вікторівна і пояснила, що деякі діти бояться розповідати, деякі – не розуміють, що над ними знущаються (наприклад, один із учнів молодших класів, коли його знімали на телефон старшокласники в роздягальні, повідомив, що він нічого не говорив батькам, бо не думав, що це знущання), є діти, які вважають, що вони заслужили таке відношення до себе.

4

В ході зустрічі прозвучало багато запитань від вчителів, на які наша колега надала вичерпні відповіді. Освітян також зацікавили такі теми, як булер проти вчителя, якщо булер грає роль жертви; чи законним є вимоги батьків встановити в класах камери відеоспостереження тощо.

5Олена Вікторівна ознайомила присутніх із загальнонаціональним правопросвітницьким проектом «Я МАЮ ПРАВО!», який інформує громадян про їхні права та навчає, як ці права захищати, і одним із його ключових елементів є надання безоплатної правової допомоги – чому, власне, також приділила увагу наша колега.

Інформаційна кампанія #СтопБулінг триває – попереду цикл зустрічей з ліцеїстами та їх батьками, що, безперечно, підвищить ефективність правового виховання і правової обізнаності херсонців.

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
   
Infografika
   
   
Digest new
   
pracia
   

Адвокатам  

Advocats
   

Кількість переглядів сайту  

992481
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
362
1442
5128
933956
20245
46681
992481

Ваш IP: 3.80.85.76
Час: 2018-12-13 04:43:59
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове