Затверджені Правила етичної поведінки працівників системи надання БПД

Деталі

Удосконалення системи надання БПД, що відбувається сьогодні, вимагає підвищення вимог до етичної поведінки її працівників. Це посилить довіру людей до системи надання БПД. Наказом КЦ від 29 березня 2019 року № 40 затверджені Правила етичної поведінки працівників системи надання безоплатної правової допомоги.

«Система БПД виконує важливу соціальну функцію. Тому так важливо, щоб громадяни були впевнені в етичній поведінці працівників системи. Загалом Кодекс етичної поведінки працівників тієї чи іншої організації – досить поширена практика в європейських країнах», – зазначив директор Координаційного центру з надання правої допомоги Олексій Бонюк.

У Правилах етичної поведінки працівників системи БПД стисло викладені основні принципи поведінки, дотримання яких обов’язкове. Зокрема, працівники системи БПД зобов’язані виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, виявляти повагу до честі та гідності кожної особи, незалежно від расової чи національної приналежності, мови, статі, віку, віросповідання, політичних, ідеологічних, релігійних або інших особистих поглядів. При виконанні своїх посадових обов’язків вони зобов’язані дотримуватися політичної нейтральності, не допускати впливу політичних інтересів на свої дії та рішення. Вони також зобов’язані використовувати державну мову під час виконання своїх посадових обов’язків.

Працівники системи БПД повинні уникати поширення в ЗМІ, публічних виступах або у соціальних мережах відомостей, що принижують честь і гідність інших працівників системи надання БПД, компрометують їх. У позаробочий час працівники системи надання БПД зобов’язані утримуватись від:
• діяльності, яка може негативно вплинути на виконання ними посадових обов’язків або викликати сумнів в їх незалежності та об’єктивності;
• висловлювань та дій, що принижують честь та гідність фізичної особи, завдають шкоди діловій репутації фізичної або юридичної особи;
• дій, які можуть підірвати довіру та зашкодити авторитету системи надання БПД в суспільстві.

У документі розписані взаємовідносини з клієнтами системи надання БПД та адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу. Зокрема, якщо за правовою допомогою звернулася людина, яка не має права на БВПД, однак не в змозі звернутися до приватного адвоката, працівники системи мають допомогти такій людині отримати допомогу адвоката Pro bono, громадських організацій та ін. Наголошено на забороні вчиняти дії або приймати рішення, що свідчать про надання переваг окремим адвокатам БПД перед іншими.

Якщо працівникам системи стало відомо про отримання або про вимагання адвокатом БПД винагороди (грошей або іншого майна) чи будь-якої іншої вигоди нематеріального чи негрошового характеру від клієнта за надання безоплатної вторинної правової допомоги, вони зобов’язані негайно повідомляти про це відділ запобігання корупції Координаційного центру з надання правової допомоги.

Правила етичної поведінки працівників системи надання безоплатної правової допомоги

 

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
Wiki banner
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
Infografika
   
Digest new
   

Адвокатам  

Advocats
   

Заходи  

1pracia

   

Кількість переглядів сайту  

1512449
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
323
2091
14436
1442700
50074
62269
1512449

Ваш IP: 172.68.65.139
Час: 2019-08-25 03:57:00
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове