Консультація юриста: як оформити паспорт громадянина України замість втраченого

Деталі

Консультація юриста завжди на часі, особливо коли мова йде про паспорт - основний документ громадянина. Як відновити втрачений паспорт, куди звертатися, у тому числі внутрішньо переміщеним особам, бездомним особам; які документи треба мати; якою є вартість послуги та які строки розгляду заяви - відповіді на ці питання в черговому випуску авторської програми Олени Іпатенко «Право знати», яка щосуботи виходить на Українському радіо.Херсон в рамках правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».
Консультацію юристки можна завантажити/прослухати (МР3) або перейти далі по тексту.
Слухати Ефір від 13 липня 2019 р.

PZ01

Куди звертатися
Для оформлення паспорта громадянина України замість втраченого необхідно звернутися до центрів надання адміністративних послуг або територіальних підрозділів Державної міграційної служби України за місцем проживання особи.
 
Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах Міністерства охорони здоров'я закритого типу - до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи.
 
Внутрішньо переміщена особа - до територіального органу/територіального підрозділу Державної міграційної служби, уповноваженого суб’єкта за місцем проживання.
 
Бездомна особа - до територіального органу/територіального підрозділу Державної міграційної служби, уповноваженого суб’єкта за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
 
Особа, яка втратила паспорт після зняття з реєстрації попереднього місця проживання до оформлення реєстрації нового місця проживання, подає документи до територіального підрозділу за фактичним місцем проживання, у разі зміни місця проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці - за останнім місцем проживання.
 
Бездомні громадяни оформлюють паспорти замість утрачених за місцем майбутньої реєстрації місця їх проживання або перебування.
Документи для оформлення замість втраченого або викраденого, обміну паспорта, який було оформлено із застосуванням засобів Реєстру, можуть подаватися заявником до будь-якого територіального органу/територіального підрозділу Державної міграційної служби, уповноваженого суб’єкта.

Перелік необхідних документів:

  • заява про втрату паспорта;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
  • посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  • рішення суду про встановлення особи (для осіб, особу яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
  • документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів);
  • одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів.

Вартість послуги та строки розгляду заяви-анкети з 01.07.2019 за оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України (у формі картки) з дня оформлення заяви-анкети у строк: 

  • не пізніше 20 робочих днів вартість адміністративного збору складає 345 грн.;
  • не пізніше 10 робочих днів вартість адміністративного збору складає 471 грн.

До видачі паспорта територіальний підрозділ на підставі заяви видає громадянину тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України. Тимчасове посвідчення оформляється і видається у десятиденний строк після подання необхідних документів.

Якщо виникли додаткові питання правового характеру -
- телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи БПД

0 800 213 103
(цілодобово, безкоштовно в межах України),
де можна отримати наступну інформацію:

  • контакти та зв'язок з усіма центрами з надання БВПД та бюро правової допомоги;
  • консультування з питань надання безоплатної правової допомоги;
  • інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
  • надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань.
Варто відзначити, що гості провели ще й профорієнтаційну роботу, адже III курс - випускний, і до отримання диплома бакалавра за спеціальністю  «Правоохоронна діяльність» залишилися лічені дні. Тому наші колеги, наскільки дозволяв час, розказали про місію і завдання системи БПД та запросили майбутніх юристів до Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області, де на початку травня відбудеться День відкритих дверей.
   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
Wiki banner
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
Infografika
   
Digest new
   

Адвокатам  

Advocats
   

Заходи  

1pracia

   

Кількість переглядів сайту  

1512450
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
324
2091
14437
1442700
50075
62269
1512450

Ваш IP: 172.69.63.10
Час: 2019-08-25 03:57:05
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове