Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області оголошує про вакансію головного спеціаліста відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

Деталі

New Vacancy

Запрошуємо долучитися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні! Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області оголошує про вакансію головного спеціаліста відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності.

Усім зацікавленим потенційним кандидатам необхідно обов'язково надіслати на адресу [email protected] своє резюме або подати заявку у мережі Фейсбук за посиланням з прикріпленим файлом резюме (PDF / MS-DOC формат).

За результатами розгляду резюме претендентів буде запрошено на інтерв'ю. Призначення на посаду відбуватиметься відповідно до законодавства про працю України.

Головний спеціаліст відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

Функціональні обов’язки:

  • забезпечує роботу з питань ведення бухгалтерського обліку, фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітності;
  • приймає участь у підготовці проекту штатного розпису Регіонального центру, розглядає проекти штатних розписів місцевих центрів, та подає на затвердження після розгляду на засіданні керівної ради начальнику Відділу;
  • приймає участь у підготовці інформації, необхідної для складення паспортів бюджетних програм, звітної інформації про виконання паспортів бюджетних програм;
  • приймає участь у підготовці документів для оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
  • приймає учать у підготовці довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції Відділу;
  • приймає участь у підготовці матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, висновків за фактами виявлених порушень та вживає заходів щодо усунення виявлених порушень;
  • здійснює оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання фінансової звітності;
  • складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність регіонального центру, а також консолідовану фінансову та бюджетну звітність по регіону;
  • готує інформацію про фінансовий стан регіонального центру та місцевих центрів, результати їх діяльності та рух бюджетних коштів;
  • бере участь в підготовці та укладанні контрактів/договорів, у тому числі з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; забезпечує реєстрацію узятих бюджетних зобов’язань в органах Казначейства в межах бюджетних призначень на відповідний бюджетний період; здійснює контроль за виконанням контрактів/договорів та їх зберіганням;
  • опрацьовує акти надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними розрахунками та додатками, візує їх, подає на затвердження директору та після затвердження подає на реєстрацію до органів Казначейства;
  • бере участь у підготовці матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, висновків за фактами виявлених порушень та вживає заходів щодо усунення виявлених порушень.

Компетенції, якими повинні володіти кандидати на посаду:

  • вільно володіє державною мовою;
  • має вищу освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня. Вища освіта за спеціальністю у галузі знань «Управління та адміністрування» є перевагою;
  • має навички роботи на комп'ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
  • спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
  • має аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
  • є доброчесною і толерантною, порядною, відповідальною, стресостійкою.

Досвід роботи в системі надання безоплатної правової допомоги є перевагою.

Базовий рівень оплати - 6392 грн./місяць

 

 

 

Варто відзначити, що гості провели ще й профорієнтаційну роботу, адже III курс - випускний, і до отримання диплома бакалавра за спеціальністю  «Правоохоронна діяльність» залишилися лічені дні. Тому наші колеги, наскільки дозволяв час, розказали про місію і завдання системи БПД та запросили майбутніх юристів до Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області, де на початку травня відбудеться День відкритих дверей.

   
   
kc
   
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
   
algorytm zvernenya zasudzhenogo
   
algorumy
   
Stop reider
   
Wiki banner
   
ATO
   
дист точки доступу
   
peremishcheni
   
Infografika
   
Digest new
   

Адвокатам  

Advocats
   

Заходи  

1pracia

   

Кількість переглядів сайту  

1782382
Сьогодні
Учора
Цього тижня
Минулого тижня
У цьому місяці
Минулого місяця
Усього
420
2104
2524
1721440
21115
83025
1782382

Ваш IP: 172.69.63.128
Час: 2019-12-10 04:47:14
   
© 2014-2018 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове